NSAMLING OCH BEHANDLING AV PERSONUPPGIFTER

För att kunna erbjuda dig våra tjänster behöver vi behandla dina personuppgifter.
Du kan direkt eller indirekt komma att ge oss information om dig själv genom att mejla, ringa eller besöka oss.

Ändamålet med behandlingen av dina uppgifter är för att säkerställa vem du är, kunna kontakta dig och att administrera din utbildning och dina köp hos oss. För ovan syfte samlar Råsunda Trafikskola in namn, adress, mobilnummer, e-postadress och personnummer.

SAMTYCKE TILL BEHANDLING

Genom att använda någon utav Råsunda Trafikskolas tjänster accepterar du vår integritetspolicy och vår behandling av dina personuppgifter såsom de framgår nedan. När du skriver in dig på Råsunda Trafikskola samtycker du till dessa villkor och att du ger Råsunda Trafikskola rätt att behandla dina personuppgifter, utbildnings kort och köpinformation i enlighet med dessa villkor. Du samtycker även till att ta emot direktmarknadsföring från Intensivkurs Stockholm och Råsunda Trafikskola via e-post och sms. Du har när som helst rätt att avsluta ditt medlemskap och återkalla dina samtycken.

VEM KAN FÅ DEL AV DIN INFORMATION

Dina uppgifter lagras genom ett slutet system som är utvecklat av en betrodd tredje part Trafikskola Online. Råsunda Trafikskola säljer leads som kan innehålla information om dig till någon annan men i vissa fall behöver vi dela information med en annan, för att kunna erbjuda tjänsterna lokalt.

Råsunda Trafikskola
Råsundavägen 176, 169 36 Solna
Vi accepterar
Du kan även betala direkt i vår butik